Jdi na obsah Jdi na menu
 


Úkoly přes víkend

22. 3. 2013

.  Přes víkend máte za úkol alespoň v bodech vymyslet scénář pro seminář, podklady k tvorbě máte níže+odpovědi na otázky, které můžete taky použít, Domča přidávala. Zkuste vymyslet nějaký krátký rozhovor nebo monolog, hlavně aby to bylo vtipně zpracované. Něco z podkladů by se dalo rovnou použít, ale zkuste to alespoň vtipně poupravit. Nemusíte použít pouze podklady, klidně můžete přimyslet i cokoli svého.

Dál bychom si do pondělka či úterka, až se o volné budeme scházet, měli rozmyslet ten nástup, aby se o něj mohlo hlasovat.

 

Podklady:

-Žákům druhého stupně a zvláště v 7.-9. ročníku vysoce klesá spotřeba tužek. Zatímco v 1. třídě měli žáci od každého typu nejméně 1 tužku a používali plnící pero se zásobou bombiček, v 9. třídě si žák vystačí pouze s propiskou a má-li štěstí, má i obyčejnou tužku.

-Zatímco na prvním stupni se domácí úkoly psaly poctivě doma, v sedmé třídě se spousta dětí nechala strhnout a postupem věku pokud žák nestíhá nebo zapomněl, udo k tomu říct? Dělá si úkol jednoduše ve škole. V dnešní době asi 50% deváťáků odevzdává úkol psaný před hodinou nebo i v hodině. 

-Psaní poškozuje naši krajinu. Jak asi všichni vědí, papír se vyrábí ze stromů a když budeme neustále kácet stromy na nové papíry, za chvíli už tu žádné lesy nezbydou.

-Každý, kdo chodí pěšky se trénuje. A kdo nechodí pěšky, bude tlustej.

-Jakou část dne žák prospí? -Co k tomu říct? Spánek je důležitej!

-V 7. třídě 99,3%, v 8. třídě 99,5% a v 9. 99% žáků nedojí jídlo ve školní jídelně.

-Kolik procent psaníček učitel nezahlédne?

-Počet věcí, které učitel v 7., 8., a 9. třídě žákům zabaví?

-Nejpodařenější školní zranění? 

-Mě znervozňuje, že se jim v období puberty výrazně, ale výrazně zhoršuje prospěch.

 

-No jo, tenkrát! Ale dnes už jsou děti úplně jiné! Třeba tuhle Novák přišel do školy opilý. A ještě byl drzý! Řekl mi, že se nemám snažit jít s dobou, prý mi to nesluší!

-Jo, když se opijeme, říkáme hloupé věci. Například pravdu.

 

-To jsem nepochopil ani já, natož pak takovej primitiv, jako je tady pan kolega.

 

 

Dál můžete použít naše hlášky, hlášky učitelů, nebo nějaké historky, co si kdo pamatujete. Taky tam můžete zkusit dát i např: cvakání propiskama, atd.